woensdag 26 januari 2011

Zoek de kameleon!

Wat ben ik toch een trotse juf als ik naar de werkjes van mijn lieve kapoenen kijk! Ze hebben de opdracht alvast heel goed begrepen!De opdracht werd verteld aan de hand van een gedicht:

Ik ben een kameleon
Verschiet heel graag van kleur
Je zou zo kunnen zeggen
Ik ben een goed acteur
Je ziet me niet in het donker
Je ziet me niet in het licht
Ik pas mijn kleuren aan
Het is gewoon mijn plicht
Wil je mij nog eens kunnen zien
Kom dan onverwacht
Een paar minuten voor ik
Een nieuwe kleur heb bedacht

Vinden jullie de kameleon makkelijk terug?


5 opmerkingen:

  1. Zo mooi!
    Je moet al goed kijken om de kameleon terug te vinden! Opdracht geslaagd, juf Wendy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een leuke opdracht hoor!!
    Mooie, creatieve werkjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze werkjes echt subliem! Goed gevonden en jouw kapoenen komen al tot schitterende resultaten! Je bent terecht een trotse juf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle kunstwerkjes zijn één voor één prachtig uitgewerkt. Een dikkle pluim aan al die kunstenaars in 2 loa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je mijn opdracht hebt gebruikt! Resultaten zijn prachtig.
    Jacquelien, http://tekenenenzo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen