zondag 30 januari 2011

Een nieuwe week in 2 LOA

Allereerst, vrijdagavond - schaatsavond was geslaagd. Ik vond het supergezellig! En wat kunnen sommige kinderen al goed schaatsen, ik ben onder de indruk!!
Morgen is alweer de laatste dag van de maand januari, wat vliegt de tijd toch snel! Er staat alvast vanalles op het programma. We starten in de namiddag met een eerste doe- activiteit, we leren namelijk over de deciliter en de centiliter, m.a.w. ik zal de dweil al klaarleggen! Morgen gaan we tijdens muzische vorming ook verder met onze poppenkast 'De tovenaar van Oz'. De powerpoint is gemaakt! Ik ben benieuwd wat mijn kapoenen ervan zullen vinden! Om de dag af te sluiten gaan we verder met ons thema van godsdienst 'Ik wil het goede doen'. Je ziet, een bezige dag met mijn 18 bijtjes!


Ik zal ook al wat op de tijd vooruit lopen: zaterdag aanstaande is het kaarting. Het wordt supergezellig in deze koude, donkere tijden! U mag alvast niet ontbreken! 

Tot dan én tot deze week op de blog (hopelijk)! :-)

1 opmerking:

  1. Victor vond het hoekenwerk vrijdag fantastisch!!
    Al die leuke keuzemogelijkheden...
    De kindjes vinden de poppenkast zeker en vast geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen