zondag 20 maart 2011

Emoties, emoties...

Wat hebben mijn helden me gisteren bij de keel gegrepen. Ondanks het feit dat het 'maar' een schoolfeest was, kan ik toch niet anders dan superfier te zijn op mijn lieve 18 superhelden. Wat hebben zij geschitterd daar op dat grote podium. Ontroering is één van de eerste woorden die bij me opkomt als ik aan gisteren denk.
Dit zijn momenten waar ik als juf zo fier ben om dagdagelijks met kinderen aan de slag te kunnen. Ik word er zowaar wat melancholisch van...

Dit gezegd zijnde, hieronder kan je nog eens nagenieten van mijn 18 superhelden in ons eigen videoclipje!

Het was en is een eer en genoegen,

Een juf zo fier als een pauw.

2 opmerkingen:

  1. Zo'n ontroerend mooi liedje!! En alles past perfect in het plaatje...
    Wat een leuk klasje met 2 leuke juffen!!
    Het was een schitterend optreden!:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb enorm genoten van jullie optreden. We kregen niet één maar vier optredens te zien. En allemaal even origineel.
    Mooi geschminkt ook allemaal.
    Kinderlijk ontroerend hè, die liedjestekst, als je er eventjes goed naar luistert.

    BeantwoordenVerwijderen