maandag 18 oktober 2010

Start van het nieuwe thema 'Sporen'

Vandaag zijn we van start gegaan met ons nieuwe WERO -thema! De kinderen kregen vorige week reeds de opdracht om 'de herfst' in onze klas te brengen. Daar zijn de kinderen al ruim in geslaagd, prachtig om hun enthousiasme te zien!

Het nieuwe thema start met een 'onderzoek'. Vandaag werd (met behulp van een poppenkast) aflevering 1 van het onderzoek gepresenteerd. Super om voor deze klas poppenkast te spelen. Ik heb ervan genoten, ik hoop mijn publiek ook! Ons herfstlied kon ook al onze oortjes alvast bekoren! Ook al is het koud en guur buiten, wij maken het lekker warm binnen!

Ik heb vanavond het herfsthoekje al wat in orde gebracht, en het mag gezegd zijn, dankzij de kinderen wordt het prachtig om te zien!Foto's volgen!

1 opmerking:

  1. Ik heb gehoord dat jij prachtig poppenkast kunt spelen... Proficiat hoor!!!
    De kindjes vinden het in ieder geval héél mooi en tof!!!!

    Vele groetjes, juf Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen