vrijdag 26 november 2010

Samir in de kijker!

Vandaag hebben we de 8ste verjaardag van onze lieve vriend Samir gevierd! Het was vandaag een drukke dag: we hebben over Franciscus geleerd tijdens de les godsdienst. Deze man heeft nl. een lied geschreven voor en over de natuur, een heel mooi zonnelied.

Na deze les kregen de kinderen een kleine beloning: we hebben vandaag nl. al naar een klein stukje gekeken van de film 'Waar is het paard van Sinterklaas?'. Deze film had Tim meegebracht naar de klas, de ideale kans om samen eens te kijken. Volgende week het vervolg! 

Na de speeltijd heb ik de kinderen terug hard aan het werk gezet. Onze klas begint er al als een echt Sint en Piet-paradijs uit te zien (foto's volgen). Ik vind dit zalig genieten en stiekem verlang ik al om de kerstversiering boven te halen als ik de sneeuwvlokjes naar beneden zie dwarrelen! Ik heb alvast superleuke plannen in mijn hoofd!
Kortom, de kinderen hebben vandaag hard gewerkt! Het wordt tijd voor de beloning van de Sint! Nog 10 keer slapen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten