maandag 29 november 2010

Genieten, genieten...

Ik geef het toe! Vandaag schalde dit lied door de boxen van het eerste leerjaar en ik was opnieuw verkocht! Enkele vriendjes van de klas hadden dit lied al eens meegebracht naar de klas en ik kan het toch niet laten ook mijn 19 kadeetjes hun engelenzang bij dit liedje te horen! Dus ons programma voor morgen is gevuld tot de nok:
- Pietentraining
- Lied: 'En speculaas' aanleren
- vervolgverhaal van Welzijnszorg
- hoekenwerk voor de Sint mét een kookhoek! U leest het goed, wij worden echte kookpieten, speciaal voor Sinterklaas!

U kan alvast dé hit van 1 en 2 LOA hier beluisteren!!

4 opmerkingen:

  1. Ja, echt een prachtig liedje hé! Eens je het gehoord hebt blijft het in je hoofd hangen,...!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 't Is echt een prachtig liedje!! Zo schoon zeg!!!
    Mooi gezongen en begeleid met de gitaar!!
    Victor zong al met volle borst mee... Grappig om te zien, onzen Tuur kent het niet en hij zong ook al mee...
    TOF!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben er al de hele avond naar aan het luisteren!:-D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Richten we een fanclub op ?!

    Zot van Jelle en 'en speculaas' !!!

    BeantwoordenVerwijderen