woensdag 14 september 2016

30° = genieten (als je wat kan afkoelen tenminste)

De foto's spreken voor zich:




1 opmerking:

  1. En of het zalig was !!! We hebben nu al heimwee naar de zomer !

    BeantwoordenVerwijderen