vrijdag 14 februari 2014

2 x 2 = 4 , met de tafels maken wij veel plezier! Samen op de tafeltrein, kennen de tafels voor ons geen geheim!

De maaltafeltrein is in onze klas goed vertrokken. 
We leerden reeds de maaltafel van 2, 4, 5 en 10 en volgende week stappen we in de maalwagon van 3!

Wie af en toe eens op een andere manier wil oefenen, dan met de maaltafelkaartjes, hier enkele links met leuke maaltafelspelletjes.
Bij de meeste spelletjes kan je de tafels aanduiden die we al geleerd hebben!

Veel speelplezier!!!!

PS: Een dikke proficiat aan mijn vele vriendjes van de klas die hun eerste tafeldiploma al boven hun bed kunnen hangen (of aan de koelkast)!
PS: De tafelbeker is voor de 2de week op rij mee met een stoere jongen van onze klas. Proficiat voor mijn eerste 2 tafelkampioenen: Erwan en Louis!!

leuke, maar Amerikaanse tafelspelletjes

Hoe goed KEN ik mijn tafel al, maar TEMPO is nog minder belangrijk

je eigen tafeldiploma halen?

Hoe snel kan ik mijn tafel al?

heel veel leuke TAFELspelletjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten